tisdag 22 april 2014

Administratör vikariat Lund

Administratör vikariat


”Jag har friheten att arbeta självständigt. Jag kan vara flexibel och planera mina dagar på det sätt jag vill arbeta. Det är också ett varierande arbete som innefattar olika arbetsuppgifter, och framförallt så trivs jag med mina kollegor.”

Så här beskriver en medarbetare sitt arbete. Stämmer detta överens med hur du vill att din arbetsdag och arbetsgivare ska vara, då är den här tjänsten något för dig!

Arbetsbeskrivning
Till vår elavdelning i Lund söker vi en utåtriktad administratör med känsla för service. Arbetet som administratör omfattar i stora drag ekonomi-, personal- och löneadministration. Dina arbetsdagar kommer att innehålla fakturering, registrera arbetsorder och löneadministration. Du är ett stöd i ekonomifrågor och kommer att arbeta med ekonomiuppföljning. Du kommer även att vara ett stöd till avdelningschefen med personaladministrativa uppgifter så som utbildningsinventering, friskvård och rehabiliteringsutredningar m.m. Som administratör hos oss kommer du ha stor variation i din vardag och ha mycket kontakt med våra medarbetare.

Anställningen är ett vikariat på 1,5 år.

Mera info tryck här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar