onsdag 1 oktober 2014

Sourcing Manager
Bring - Helsingborg
Heltid, Deltid
Rollen som Sourcing Manager hos Bring Customer Solutions förutsätter att personen är mycket verksamhetsinriktad. Rollen kan ses som en kombinerad verksamhetsutvecklare och kontraktsansvarig för våra partners och leverantörer

Rollens huvudsakliga arbetsuppgifter: 
  • Account management av en eller flera leverantörsgrupper
  • Analys, utvecklings och implementeringsansvar för framtida infrastruktur och systemkomponenter
  • Design av stöd och integration i samband med utveckling av verksamhetens kundkoncept
  • Agera stöd och eskaleringspunkt åt verksamheten i kravställning mot våra leverantörer.
Vem är du? Vi dig som idag arbetar inom Bring/Posten Norge och söker ny utmaning. Vi söker en affärsmässig person som har erfarenhet och intresse för att administrera och utveckla verksamhetsstöd för Supply Chain. Du bör ha minst 5 års arbetslivserfarenhet inom Supply Chain och/eller IT/IS samt en akademisk examen inom lämpligt område. Vi ser gärna att du har tidigare erfarenhet av vårt affärssystem Infor M3. Goda kunskaper i Engelska och Office paketet är ett krav. Vi värdesätter flexibilitet, integritet och en förmåga att samarbeta och kommunicera inom alla delar/nivåer i bolaget. Det är meriterande om du har varit projektledare, konsult eller motsvarande och på egen hand drivit förändringsprocesser.

Tjänstens omfattning och placering Tjänsten är en tillsvidareanställning och är placerad på Bring Customer Solutions huvudkontor i Helsingborg.

Ansökan 
Sista ansökningsdag är 2014-10-10

Till sidan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar